Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ

Σε αυτόν τον χώρο, μπορείτε να βάλετε τις διαφημίσεις σας. Οι διαφημίσεις σας, πρέπει να είναι ή κείμενα, ή banner διαστάσεων
135 χ 400. Αν θέλετε να βάλετε banner και δεν έχεται, μπορούμε να το κατασκευάσουμε εμείς για εσάς.

Στείλτε μας email και εμείς θα επικοινωνήσουμε μαζί σας

Τετάρτη 2 Φεβρουαρίου 2011

Από την ΕΣΕΕ τα πρώτα ευχάριστα μηνύματα

Από την ΕΣΕΕ έρχονται τα πρώτα ευχάριστα μηνύματα, μετά από καιρό, στην ελληνική οικονομία.

Κι αυτό διότι με χθεσινή του ανακοίνωση η διοίκηση του εργοδοτικού φορέα κάνει αναφορά σε «αισθητά μικρότερη πτώση σε σύγκριση στις πωλήσεις των φετινών χειμερινών εκπτώσεων στο λιανεμπόριο και ιδιαίτερα στις κατηγορίες ένδυσης, υπόδησης, εποχιακών ειδών, οικιακής χρήσης, δώρων, χαρτικών, ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών, καθώς επίσης παιδικών και βρεφικών ειδών, παιχνιδιών και καλλυντικών προϊόντων».

Η πλειονότητα των εμπόρων σε όλη την χώρα, εξακολουθεί να είναι δυσαρεστημένη με τις πωλήσεις τους κατά την πρώτη περίοδο των χειμερινών εκπτώσεων, αλλά τουλάχιστον η μείωση του τζίρου τις πρώτες δεκαπέντε ημέρες κυμαίνεται σε χαμηλότερα αρνητικά επίπεδα, από πέρυσι που ο μέσος όρος ξεπερνούσε το -20%.

Ενώ η πτώση των λιανικών πωλήσεων που καταγράφηκε το δίμηνο προ των εκπτώσεων ξεπέρασε το –25%, κατά το πρώτο δεκαπενθήμερο των εκπτώσεων οι πωλήσεις παρουσιάζονται βελτιωμένες, παρά το γεγονός ότι εξακολουθούν να διατηρούν αρνητικό πρόσημο τόσο σε τζίρο όσο και σε όγκο πωλήσεων.

Πέρυσι την αντίστοιχη περίοδο των εκπτώσεων η μείωση κυμαινόταν αρχικά στο -15%, για να κλείσει τελικά με μείωση πάνω από -25%. Τα πολυκαταστήματα παρουσιάζουν επίσης μια αντίστοιχη μείωση των πωλήσεων που αγγίζει το -11%. Το στοιχείο αυτό αναδεικνύει τη δυσμενή θέση που έχουν περιπέσει οι ανεξάρτητες επιχειρήσεις σε σύγκριση με τις μεγάλες αλυσίδες κάτι που ενισχύεται στο κλάδο της ένδυσης όπου σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία οι μεγάλες αλυσίδες αντιπροσωπεύουν το 90% των πωλήσεων, περιορίζοντας στο υπόλοιπο 10% τα συνοικιακά ανεξάρτητα μαγαζιά.
H αξία των πωλήσεων στον κλάδο των ενδυμάτων μειώθηκε το 2010 κατά 15% και περιορίστηκε στα 2,4 δισ. από τα 2,9 δισ., ενώ η κατανομή είναι 54% στο γυναικείο ρούχο, 29% στο ανδρικό και 17% το παιδικό.

Την ίδια στιγμή ο ΣΕΛΠΕ έχει ξεκινήσει μετρήσεις για να διαπιστώσει τα προβλήματα που αφορούν στη λειτουργία του εμπορίου εξαιτίας των απεργιών στις συγκοινωνίες. Ο φορέας των μεγάλων λιανεμπορικών επιχειρήσεων έχει αποστείλει ερωτηματολόγια για να διαπιστώσει τη ζημιά που οι μεγάλες εταιρείες έχουν υποστεί και να προβεί σε συμπεράσματα.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More