Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ

Σε αυτόν τον χώρο, μπορείτε να βάλετε τις διαφημίσεις σας. Οι διαφημίσεις σας, πρέπει να είναι ή κείμενα, ή banner διαστάσεων
135 χ 400. Αν θέλετε να βάλετε banner και δεν έχεται, μπορούμε να το κατασκευάσουμε εμείς για εσάς.

Στείλτε μας email και εμείς θα επικοινωνήσουμε μαζί σας

Σάββατο 29 Ιανουαρίου 2011

Απάντηση με απεργία διαρκείας

Την οργή των εργαζομένων στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς προκάλεσε η κατάθεση στη Βουλή του νομοσχεδίου για τις αστικές συγκοινωνίες. Χειρόφρενο για 48 ώρες στα λεωφορεία. Σε κινητοποιήσεις προσανατολίζονται και οι εργαζόμενοι στο Μετρό.

Ιδιαίτερα καυτή αναμένεται η επόμενη εβδομάδα, καθώς οι εργαζόμενοι στα μέσα μαζικής μεταφοράς ξεκινούν νέο γύρο κινητοποιήσεων. Έκτακτες γενικές συνελεύσεις έχουν συγκληθεί σε όλα τα μέσα μαζικής μεταφοράς, για να καθοριστεί το μέλλον των κινητοποιήσεων.

Ήδη οι εργαζόμενοι στο λεωφορεία της ΕΘΕΛ εξήγγειλαν 48ωρη απεργία για τη Δευτέρα και την Τρίτη. Το απόγευμα της Πέμπτης κατατέθηκε στη Βουλή το νομοσχέδιο για την αναδιοργάνωση των αστικών συγκοινωνιών.

Από το νομοσχέδιο αφαιρέθηκε ο όρος για κατάργηση των Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας, και πλέον γίνεται λόγος για αντικατάστασή τους, στο πλαίσιο των νέων οργανισμών.
Επίσης, δίνεται προτεραιότητα στην κατηγορία αποσπασμένων εργαζομένων για τις υποχρεωτικές μετατάξεις, εκτός του ομίλου ΟΑΣΑ. Από τις μετατάξεις εξαιρούνται όσοι εργαζόμενοι θεμελιώνουν συνταξιοδοτικό δικαίωμα, το οποίο θα ασκήσουν εντός του 2011.

Το νομοσχέδιο αναμένεται να συζητηθεί την επόμενη εβδομάδα στην επιτροπή Οικονομικών Υποθέσεων της Βουλής. Οι εργαζόμενοι από την πλευρά τους κάνουν λόγο για προσχηματικό διάλογο του υπουργείου και δηλώνουν ότι καταπατήθηκαν οι κόκκινες γραμμές που είχαν θέσει ως αρχή. Δηλαδή για την κατάργηση του δημόσιου χαρακτήρα των συγκοινωνιών και την κατάργηση των Συλλογικών Συμβάσεων Εργασίας.

Όσον αφορά το πρώτο σκέλος, το υπουργείο έχει δηλώσει επανειλημμένα ότι δεσμεύεται για το δημόσιο χαρακτήρα των αστικών συγκοινωνιών, όμως για τα άλλα δύο, είχε δηλώσει ανοιχτά την αντίθεσή του.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More