Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ

Σε αυτόν τον χώρο, μπορείτε να βάλετε τις διαφημίσεις σας. Οι διαφημίσεις σας, πρέπει να είναι ή κείμενα, ή banner διαστάσεων
135 χ 400. Αν θέλετε να βάλετε banner και δεν έχεται, μπορούμε να το κατασκευάσουμε εμείς για εσάς.

Στείλτε μας email και εμείς θα επικοινωνήσουμε μαζί σας

Παρασκευή 15 Απριλίου 2011

Φως , νερό, τηλέφωνο... Πωλούνται με δόσεις!!! Ούτε τα λιμάνια θα γλυτώσουν!!!

Οι σύμβουλοι που ήδη πληρώνονται για να... πουλήσουν έχουν βάλει μπρος σχέδιο για πλήρη αποκρατικοποίηση όχι μόνο του ΟΤΕ, αλλά μιας σειράς ΔΕΚΟ όπως η ΔΕΗ, η ΕΥΔΑΠ και η ΕΥΑΘ, αλλά και το ΟΛΠ, ο ΟΛΘ και τα ΕΛΠΕ στα οποία το κράτος διατηρεί το 34% του χαρτοφυλακίου.

Για τη ΔΕΗ υπάρχουν δυο προτάσεις. Είτε να πωληθεί το 10% είτε το 17%. Στη δεύτερη περίπτωση και με ένα ποσοστό 34% το κράτος δεν θα έχει παρά μόνο δικαίωμα βέτο σε στρατηγικές αποφάσεις, ωστόσο στελέχη του υπουργείου λένε ότι θα μπορεί και με αυτό το ποσοστό να διαφυλαχτεί ο κοινωνικός της χαρακτήρας.

Στις εταιρείες ύδρευσης και αποχέτευσης Αθηνών και Θεσσαλονίκης το σχέδιο προβλέπει την είσοδο στρατηγικού επενδυτή τόσο για την ΕΥΔΑΠ όπου το δημόσιο έχει το 61,4% όσο και για την ΕΥΑΘ όπου το ποσοστό του δημοσίου είναι 74,02% με ένα μερίδιο στο οποίο θα έχει και ένα κομμάτι της διοίκησης με το δημόσιο να συνεχίζει να ασκεί έλεγχο.

Περίπλοκη είναι και η περίπτωση του ΟΛΠ και του ΟΛΘ που σχεδιάζεται για το 2012, αφού πρώτα οι δύο οργανισμοί καταφέρουν να μειώσουν σημαντικά το λειτουργικό τους κόστος.

Όσο για τον ΟΠΑΠ παραμένει η θέση του υπουργείου Οικονομικών ότι δεν υπάρχει ενδεχόμενο περαιτέρω αποκρατικοποίησης του Οργανισμού τουλάχιστον για την παρούσα φάση και αυτό κυρίως γιατί ο ΟΠΑΠ θα πρέπει να διαχειριστεί τις νέες άδειες για τα τυχερά παιχνίδια που αφορούν τον Ιντερνετικό στοίχημα αλλά και τα νέου τύπου φρουτάκια.

Η οικονομική κατάσταση και κυρίως η τιμή του πετρελαίου φαίνεται ότι “σώζει” και τα ΕΛΠΕ καθώς το κράτος θα ήθελε να διατηρήσει το δικαίωμα παρέμβασης στις τιμές των καυσίμων.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More