Το ότι οι πολιτικοί των τελευταίων ετών που είχαν την ευθύνη σε θέματα γύρω από το αυτοκίνητο (χρήση, αγορά κ.λπ.) αποδείχτηκαν τελείως άσχετοι με το θέμα έχει επιβεβαιωθεί και δεν χωράει καμία αμφισβήτηση. Οι Ελληνες πολιτικοί, ακολουθώντας πιστά τη νοοτροπία του Ελληνάρα, τα ήξεραν όλα.
Δεν χρειάζονταν καμία συμβουλή από ανθρώπους που ξέρουν καλά το αυτοκίνητο και όσοι έφτιαξαν επιτροπές για να τους συμβουλεύουν τοποθέτησαν σε αυτές πολιτικά ρουσφέτια, από τα οποία σπάνια έβρισκες κάποιον σχετικό με το αυτοκίνητο.
Αποτέλεσμα της όλης αυτής ασχετοσύνης αλλά και της πελατειακής νοοτροπίας που υπήρχε όλα αυτά τα χρόνια στα υπουργεία είναι η άθλια κατάσταση όπου βρίσκεται αυτή τη στιγμή η αγορά αυτοκινήτου.
Αναμφίβολα και η οικονομική κρίση έπαιξε σημαντικότατο ρόλο σε αυτή. Δεν εξηγείται όμως το πώς η αγορά αυτοκινήτου έχει πληγεί οικονομικά δυσανάλογα σε σχέση με τις υπόλοιπες αγορές στη χώρα μας. Δεν οφείλεται αποκλειστικά στην οικονομική κρίση το υπερβολικό -αλλά απόλυτα αληθινό- ποσοστό του 17%, που αφορά στις χαμένες θέσεις εργασίας στην αγορά αυτοκινήτου.
Οφείλεται όμως σε μια φορομπηχτική πολιτική που έχει ξεκινήσει εδώ και μια εικοσαετία, με τους κυβερνώντες να θέλουν να καλύψουν την όποια μαύρη τρύπα έχουν δημιουργήσει οι πελατειακές τους πολιτικές με το αυτοκίνητο.
Οι πολιτικοί τώρα που βρίσκονται στην εξουσία ακολουθούν κατά πόδας τις πολιτικές των προκατόχων τους. Και σίγουρα το μέτρο της απόσυρσης δεν μπορεί να εξιλεώσει την πολιτική τους απραγία τα δύο τελευταία χρόνια. Μια απόσυρση που και αυτή έχει πολλά θέματα προς απάντηση.
Και σας ρωτώ: με ποιο πολιτικό ή οικονομικό επιχείρημα η κυβέρνηση αποφάσισε να μην εντάξει στο μέτρο της απόσυρσης τα επαγγελματικά οχήματα;
ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΑΥΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΗΚΕ ΣΤΟ protothema.gr ΣΤΙΣ 14/02/2011
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου