Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ

Σε αυτόν τον χώρο, μπορείτε να βάλετε τις διαφημίσεις σας. Οι διαφημίσεις σας, πρέπει να είναι ή κείμενα, ή banner διαστάσεων
135 χ 400. Αν θέλετε να βάλετε banner και δεν έχεται, μπορούμε να το κατασκευάσουμε εμείς για εσάς.

Στείλτε μας email και εμείς θα επικοινωνήσουμε μαζί σας

Σάββατο 7 Μαΐου 2011

GP Τουρκίας: Poleman ο Φέτελ

Η σημερινή διαδικασία των κατατακτήριων δοκιμών ήταν απογοητευτική για τους λίγους θεατές που βρέθηκαν στις κερκίδες του Istanbul Park.

Δεν υπήρξαν εκπλήξεις ή ανατροπές και σίγουρα οι θεατές περίμεναν ως το τέλος να δουν τους αστέρες της F1 να μονομαχούν και να τα δίνουν όλα για την πρώτη θέση.
Αντ' αυτού είδαν τις δυο Red Bull να κάνουν έναν υγιεινό περίπατο που τους εξασφάλισε με άνεση το 1-2.

Έστω ότι η διαφορά επέτρεπε στο Φέτελ να εφησυχάσει ο Γουέμπερ όμως έδειξε καθαρά ότι τον ενδιέφερε περισσότερο να εξοικονομήσει ένα σετ μαλακής γόμας ελαστικών για αύριο από το να δώσει μάχη για την pole ή έστω να μην αφήσει στην τύχη τη 2η θέση.

Μια θέση που ίσως ο Ρόσμπεργκ να είχε πάρει αν έκανε κι αυτός με τη σειρά του δυο προσπάθειες στο Q3.

Πρώτο μέλημα όμως και των δυο πιλότων της Mercedes ήταν να προφυλάξουν ανέπαφο ένα σετ μαλακής γόμας για τον αγώνα.

Η αποθέωση της παρωδίας ήταν με το Μάσα και τη Ferrari ο Βραζιλιάνος έβαλε από το Q1 μαλακή γόμα με αποτέλεσμα να μην έχει καμία φρέσκια διαθέσιμη γόμα στο Q3.
Έτσι ο πιλότος της Ferrari και νικητής του συγκεκριμένου αγώνα τρεις φορές δεν μπήκε καν στον κόπο να κάνει χρονομετρημένο γύρο.

Ο Φέτελ μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας ήταν όλο χαμόγελα στη συνέντευξη Τύπου: «Είμαι πολύ χαρούμενος με το αποτέλεσμα. Είχαμε προβλήματα το πρωί αλλά τα λύσαμε. Μου αρέσει η οδήγηση σ’ αυτή την πίστα βρήκα πολύ εύκολα την ισορροπία και το ρυθμό. Είχε πλάκα επειδή και εγώ και ο Μαρκ αποφασίσαμε να μην κάνουμε δεύτερο γύρο. Ήταν περίεργο συναίσθημα. Οι άλλοι βρίσκονταν στην πίστα και ξέρεις ότι μπορεί να σε κερδίσουν. Απλά βλέπεις και δεν μπορείς να αντιδράσεις. Ήταν καλό που εξοικονομήσαμε ένα σετ ελαστικών αλλά είναι κρύο συναίσθημα. Είμαι χαρούμενος».

Από την πλευρά του ο Γουέμπερ προσπάθησε να διασκεδάσει τις εντυπώσεις γιατί δεν έκανε δεύτερη προσπάθεια για την pole: «Ο Σεμπ έκανε σπουδαία δουλειά σήμερα, πετύχαμε το απόλυτο αποτέλεσμα για την ομάδα».

Ο Γουέμπερ που περίμενε κανείς σήμερα να έχει προβάδισμα μετά την απώλεια γύρων από το Φέτελ χτες θέλησε να δείξει πνεύμα ομαδικότητας: «Πέρυσι η ατμόσφαιρα εδώ μετά τον αγώνα ήταν διαφορετική. Είχαμε μια σύγκρουση που συμβαίνει σπάνια ανάμεσα σε teammates. Τα πράγματα είναι πιο ξεκάθαρα τώρα».

Απογοήτευση για τον Μ.Σουμάχερ που δεν κατόρθωσε στο Q3 να κινηθεί σε ανταγωνιστικό ρυθμό ο γύρος του ήταν ένα δευτερόλεπτο πιο αργός απ’ αυτόν του Ρόσμπεργκ. Οι δυο Mercedes βγήκαν μόνο μια φορά στο τέλος της διαδικασίας. Μετέπειτα στις δηλώσεις του ο επτάκις πρωταθλητής ήταν προβληματισμένος: «Δεν είμαι καθόλου χαρούμενος και είναι περίεργο ότι έχουμε τόση διαφορά. Δεν είχα την πρόσφυση που βρήκα το πρωί παρότι η πίστα ήταν καλύτερη. Όσο πιο πολύ πίεζα τόσο χειρότερο γίνονταν στο τέλος δεν είχα καθόλου πρόσφυση» κατέληξε προβληματισμένος ο 42χρονος.

Αντίθετα ο Ρόσμπεργκ ήταν ικανοποιημένος από την 3η θέση: «Είναι πραγματικά ευχάριστο να διαπιστώνεις πόση πρόοδο έχουμε κάνει. Όμως δεν είμαστε ακόμη εκεί που θέλουμε και θα συνεχίσουμε να πιέζουμε».

Ο Χάμιλτον είδε την ΜΡ4/26 να χάνει έδαφος σε σχέση με τον προηγούμενο αγώνα καθότι δεν έχει τις βελτιώσεις που αρχικά σχεδιάζονταν για την Τουρκία: «Οι Mercedes, Ferrari βελτίωσαν την απόδοσή τους και ίσως αποδειχτεί δύσκολο να περάσουμε τη Mercedes στον αγώνα γιατί έχουν υψηλή τελική ταχύτητα. Δεν έχουμε σώσει σετ με φρέσκια μαλακή γόμα αλλά είναι ερωτηματικό τι θα γίνει με τον καιρό αύριο. Σίγουρα είμαστε μέσα στο παιχνίδι και θα πιέσουμε ως το τέλος όπως κάναμε και πέρυσι».

Ο Φερνάντο Αλόνσο παρότι περιορίστηκε στην 5η θέση με τη Ferrari βρήκε θετικά από την εμφάνιση της F150: «Απέχω ακόμη πολύ από την pole position (8 δέκατα) αλλά έχουμε μειώσει τη διαφορά σε σχέση με την Κίνα. Πρέπει να συνεχίσουμε να πιέζουμε προς αυτή την κατεύθυνση ώστε να πλησιάσουμε κι άλλο. Δεν αποκλείω μια θέση στο βάθρο αύριο».

Συνολικά οι σημερινοί χρόνοι ήταν:

Θέση Οδηγός Ομάδα Χρόνος Διαφορά
1. Sebastian Vettel Red Bull-Renault 1m25.049s
2. Mark Webber Red Bull-Renault 1m25.454s + 0.405
3. Nico Rosberg Mercedes 1m25.574s + 0.525
4. Lewis Hamilton McLaren-Mercedes 1m25.595s + 0.546
5. Fernando Alonso Ferrari 1m25.851s + 0.802
6. Jenson Button McLaren-Mercedes 1m25.982s + 0.933
7. Vitaly Petrov Renault 1m26.296s + 1.247
8. Michael Schumacher Mercedes 1m26.646s + 1.597
9. Nick Heidfeld Renault 1m26.659s + 1.610
10. Felipe Massa Ferrari Δε χρονομετρήθηκε
Χρόνος εισόδου στο Q3: 1m26.740s Διαφορά με ταχύτερο Q2
11. Rubens Barrichello Williams-Cosworth 1m26.764s + 1.154
12. Adrian Sutil Force India-Mercedes 1m27.027s + 1.417
13. Paul di Resta Force India-Mercedes 1m27.145s + 1.535
14. Pastor Maldonado Williams-Cosworth 1m27.236s + 1.626
15. Sergio Perez Sauber-Ferrari 1m27.244s + 1.634
16. Sebastien Buemi Toro Rosso-Ferrari 1m27.255s + 1.645
17. Jaime Alguersuari Toro Rosso-Ferrari 1m27.572s + 1.962
Χρόνος εισόδου στο Q2: 1m28.321s Διαφορά με ταχύτερο Q1
18. Heikki Kovalainen Lotus-Renault 1m28.780s + 1.767
19. Jarno Trulli Lotus-Renault 1m31.119s + 4.106
20. Jerome D'Ambrosio Virgin-Cosworth 1m30.445s + 3.432
21. Tonio Liuzzi HRT-Cosworth 1m30.692s + 3.679
22. Timo Glock Virgin-Cosworth 1m30.813s + 3.800
23. Narain Karthikeyan HRT-Cosworth 1m31.564s + 4.551
24. Kamui Kobayashi Sauber-Ferrari Δε χρονομετρήθηκε

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More