Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ

Σε αυτόν τον χώρο, μπορείτε να βάλετε τις διαφημίσεις σας. Οι διαφημίσεις σας, πρέπει να είναι ή κείμενα, ή banner διαστάσεων
135 χ 400. Αν θέλετε να βάλετε banner και δεν έχεται, μπορούμε να το κατασκευάσουμε εμείς για εσάς.

Στείλτε μας email και εμείς θα επικοινωνήσουμε μαζί σας

Κυριακή 6 Μαρτίου 2011

Με πρόσχημα την ελλειπή χρηματοδότηση, σωρεία απολύσεων στην "Ιόνια Οδό"

Το πρώτο πακέτο απολύσεων στην Ιόνια Οδό ξεκίνησε με το που μπήκε ο Μάρτιος. Περίπου 25 άτομα είναι στην πρώτη λίστα κι έπεται δεύτερη μεγαλύτερη καθώς τίποτα στον ορίζοντα δεν προοιωνίζεται θετικό για την εξέλιξη του έργου. Οι εργαζόμενοι απολύθηκαν χωρίς τα έργα στο συγκεκριμένο σημείο να έχουν ολοκληρωθεί, με επίσημη δικαιολογία την έλλειψη χρηματοδότησης.

Η εξέλιξη έρχεται ως απάντηση σε όσους υποστήριζαν, ότι οι εργασίες σταμάτησαν για λίγο ώστε να πιεστούν καταστάσεις. Επίσης δεν υπήρξε ούτε μια σοβαρή συζήτηση στο Περιφερειακό Συμβούλιο για το θέμα...

Εν τω μεταξύ τα σοβαρά προβλήματα και τις καθυστερήσεις που παρουσιάζονται στους οδικούς άξονες που κατασκευάζονται με συμβάσεις παραχώρησης, και ιδιαίτερα της Ιόνιας οδού, αναδεικνύει με επίκαιρη Ερώτηση που κατέθεσε μόλις προς συζήτηση στη Βουλή ο Υπεύθυνος Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Δημοσίων Έργων της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Ιωαννίνων κ. Σταύρος Καλογιάννης.

Ειδικότερα στην Ερώτησή του (υπ' αρ. 629/03.03.2011) ο Σταύρος Καλογιάννης αναφέρει:

Οι συμβάσεις παραχώρησης των μεγάλων οδικών αξόνων της χώρας μας χαρακτηρίζονται ως ιδιαίτερα συμφέρουσες για το Ελληνικό Δημόσιο, λόγω του φθηνού κόστους κατασκευής των έργων και του φθηνού κόστους δανεισμού χωρίς κρατικές εγγυήσεις. Επιπλέον το Δημόσιο εισπράττει εγγυημένα το μεγαλύτερο μέρος των διοδίων. Παρ' όλα αυτά, τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν σήμερα τα έργα που υλοποιούνται με αυτές τις συμβάσεις είναι μεγάλα.

Ειδικότερα, για την Ιόνια οδό, η οποία αποτελεί έργο ζωής για ολόκληρη τη Δυτική Ελλάδα, δεν υπάρχει καμία πρόοδος το τελευταίο διάστημα. Στην Αιτωλοακαρνανία και στην Ήπειρο ουσιαστικά δεν υπάρχουν εργοτάξια που δουλεύουν.

Οι ευθύνες του υπουργείου Υποδομών είναι τεράστιες για τις καθυστερήσεις σε όλους τους μεγάλους οδικούς άξονες. Επί μήνες δεν έχει πράξει το παραμικρό, τα έργα δεν προχωρούν, το τεχνικό δυναμικό οδηγείται στην ανεργία, κανένα χρονοδιάγραμμα των συμβάσεων δεν τηρείται και το Υπουργείο αρκείται σε επαναλαμβανόμενες δηλώσεις περί δήθεν μείωσης των διοδίων, δηλώσεις χωρίς κανένα αντίκρισμα.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More