Σε δημόσιο έσοδο που εφόσον δεν εισπράττεται θα δημιουργεί προβλήματα με τις εφορείες, σχεδιάζει να μετατρέψει το υπουργείο Υποδομών τα χρήματα που «ρουφάει» το κίνημα κατά των διοδίων.
Θέλοντας να αντιμετωπίσει τη χασούρα ΤΩΝ ΕΡΓΟΛΑΒΩΝ από το ισχυρό ρεύμα που έχει δημιουργηθεί κατά των αυτοκινητοδρόμων σε όλη την χώρα, εξετάζεται να υπάρξει ειδική ρύθμιση στον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, ώστε για τα διόδια που δεν εισπράττονται να υπάρξουν πρόστιμα που θα καταβάλλονται στον οικείο δήμο.
<--more-->
Η κυβέρνηση πηγαίνει άρον –άρον σε ρύθμιση υπό το βάρος των ισχυρών πιέσεων αλλά και διεκδικήσεων των εργολάβων για τα μπλοκαρισμένα σε όλη την επικράτεια, έργα.
Σε περίπτωση που το πρόστιμο δεν πληρωθεί τότε, ο πολίτης θα έχει κυρώσεις και προβλήματα στις συναλλαγές του καθώς δεν θα μπορεί να λάβει ούτε φορολογική ενημερότητα.
Σύμφωνα με πηγές του υπουργείου Υποδομών η ρύθμιση αυτή πλήττει όλους τους χρήστες και κυρίως τις εταιρείες Μεταφορών που προκαλούν την μεγαλύτερη αιμορραγία εσόδων από τα διόδια, λόγω της τακτικής του τσάμπα.
Αντίστοιχα προβλήματα συναντά η Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου, η οποία κατασκευάζει το Μαλιακός –Κλειδί, όπου οι απώλειες από τους φορτηγατζήδες ξεπερνούν το 30%. Η εφαρμογή του μέτρου θεωρείται ότι μπορεί να ξεκινήσει μέσα στους επόμενους 1 έως 2 μήνες.
Σύμφωνα με πληροφορίες η νέα ρύθμιση αναμένεται να περάσει με τροπολογία στο νομοσχέδιο για την εξυγίανση των αστικών συγκοινωνιών και έρχεται να προστεθεί σε εκείνη για τα μέσα μαζικής μεταφοράς.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου