Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ

Σε αυτόν τον χώρο, μπορείτε να βάλετε τις διαφημίσεις σας. Οι διαφημίσεις σας, πρέπει να είναι ή κείμενα, ή banner διαστάσεων
135 χ 400. Αν θέλετε να βάλετε banner και δεν έχεται, μπορούμε να το κατασκευάσουμε εμείς για εσάς.

Στείλτε μας email και εμείς θα επικοινωνήσουμε μαζί σας

Παρασκευή 4 Φεβρουαρίου 2011

Aνοίγουν όλες τις μπάρες των διοδίων την Κυριακή

Μπορεί ο υπουργός Υποδομών κ. Δημήτρης Ρέππας να «εγκυμονεί» νομοθετική πρωτοβουλία για να αντικρούσει το «αντικοινωνικό» όπως χαρακτηρίζει κίνημα των τζαμπατζήδων στα διόδια και τις αστικές συγκοινωνίες, οι κινήσεις όμως πολιτών σε όλη την Ελλάδα προθερμαίνονται για τη νέα μεγάλη κινητοποίηση της προσεχούς Κυριακής.

Με φόντο τις νέες μαζικές απολύσεις από τη γαλλική Vinci στην καρμανιόλα της Κορίνθου Πατρών, που μέσα σε ένα μήνα απολύθηκαν περί τους 70 εργαζόμενους, η Πανελλαδική Επιτροπή Αγώνα Κατά των Διοδίων εναντιώνεται «στους εκβιασμούς των εταιρειών που έχουν μετατρέψει τους δρόμους σε χωματερές ανθρώπων και εργαζόμενων» και ζητά την κατάργηση των αποικιοκρατικών συμβάσεων και των διοδίων.

«Οι δρόμοι έχουν ήδη χρυσοπληρωθεί»

«Οι δρόμοι αποτελούν δημόσιο αγαθό και έχουν ήδη χρυσοπληρωθεί από τους πολίτες. Δεν είναι δεξαμενή χρήματος για τις ληστρικές κοινοπραξίες» αναφέρει η Επιτροπή που τονίζει ότι οι Γάλλοι ετοιμάζονται να διώξουν 2.000 άτομα.

Οι μπάρες θα ανοίξουν σε όλο το εθνικό δίκτυο στις τρεις το μεσημέρι της Κυριακής και για πρώτη φορά θα επιχειρηθεί συντονισμένη προσπάθεια να περάσουν τα διόδια της Αττικής Οδού, χωρίς να πληρώσουν.

Παρά το γεγονός ότι το έργο έχει ολοκληρωθεί από τις αρχές του 2000, εκπρόσωποι του κινήματος εναντίον των διοδίων εκφράζουν την άρνησή τους στα διόδια της Αττικής Οδού με το επιχείρημα ότι για το έργο έχουν ξεχρεωθεί οι εργολάβοι.

Όπως αναφέρουν ο σύγχρονος αυτοκινητόδρομος κατασκευάστηκε για να αποπληρωθεί σε 30 χρόνια όμως η κυκλοφορία των οχημάτων έχει ξεπεράσει κάθε πρόβλεψη με αποτέλεσμα να θεωρούν ότι οι εργολάβοι και οι τράπεζες έχουν βγάλει τα λεφτά τους.

Ωστόσο η πρώτη επιτυχημένη σύμβαση παραχώρησης που άνοιξε την όρεξη σε εργολάβους και κυβερνήσεις να ξεπατικώσουν το μοντέλο κατασκευής και λειτουργίας της έχει ήδη αρχίσει να πλήττεται από τον περιορισμό των μετακινήσεων και σύμφωνα με στελέχη της εμφανίζει κάμψη των εσόδων πάνω από 5%.

Αδυναμία σχεδιασμού

Χθες πάντως ο κ. Ρέππας φάνηκε αρκετά ενοχλημένος από την διεύρυνση του κινήματος του «Δεν Πληρώνω». Όπως είπε «επίκειται νομοθετική πρωτοβουλία για την αντιμετώπιση του προβλήματος, που έχει εκδηλωθεί από ομάδες οι οποίες εμφορούνται από αυτή την αντικοινωνική αντίληψη του τζαμπατζή, τόσο στις αστικές συγκοινωνίες, όσο και στα διόδια».

Χαρακτήρισε αδυναμία του σχεδιασμού της πολιτείας να επιβάλλει διόδια σε δρόμους που δεν είναι έτοιμοι, πρόσθεσε όμως ότι οι αντιδράσεις επεκτείνονται και σε έργα όπως η Εγνατία Οδός που έχει κατασκευαστεί εδώ και 10 χρόνια χωρίς όμως να έχει πόρους για να συντηρηθεί καθώς έχει καθυστερήσει δραματικά η λειτουργία των σταθμών.

«Για την αποπληρωμή της δαπάνης της κατασκευής αυτών των δρόμων ή για τη συντήρηση, η οποία απαιτεί δεκάδες εκατομμύρια κάθε χρόνο, ποιοί θα πληρώσουν»; αναρωτήθηκε χθες ο υπουργός υποστηρίζοντας ότι στους υπό κατασκευή αυτοκινητόδρομους, «δεν θα πρέπει να επιβαρύνεται αυτός ο οποίος τον χρησιμοποιεί, ταλαιπωρείται και κινδυνεύει. Σε μεγάλα όμως τμήματα αυτών των αυτοκινητοδρόμων, που είναι έτοιμα και έχουν δοθεί στην κυκλοφορία, θα πρέπει να καταβάλλεται το διόδιο» είπε.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More