Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ

Σε αυτόν τον χώρο, μπορείτε να βάλετε τις διαφημίσεις σας. Οι διαφημίσεις σας, πρέπει να είναι ή κείμενα, ή banner διαστάσεων
135 χ 400. Αν θέλετε να βάλετε banner και δεν έχεται, μπορούμε να το κατασκευάσουμε εμείς για εσάς.

Στείλτε μας email και εμείς θα επικοινωνήσουμε μαζί σας

Δευτέρα 11 Απριλίου 2011

Αττική: Αύξηση πληρότητας για τα πεντάστερα ξενοδοχεία

Σε διπλό... ταμπλό κινήθηκαν οι πληρότητες στα Ξενοδοχεία της Αθήνας το μήνα Φεβρουάριο, σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιοποιεί η Ενωση Ξενοδόχων Αθηνών & Αττικής.

Τη στιγμή που τα πεντάστερα με τα τετράστερα ξενοδοχεία σημείωσαν άνοδο στις πληρότητες τους, τα δυάστερα και τα τριάστερα ακολουθούσαν την αντίθετη πορεία. Συγκεκριμένα τα μεν πεντάστερα σημείωσαν άνοδο 11,2% φτάνοντας το 50% στις πληρότητες τους, τα δε τετράστερα άνοδο 11,4% και πληρότητες 62%. Στον αντίποδα τα δυάστερα και τα τριάστερα έκλεισαν το Φεβρουάριο με πτώση 10,5% φτάνοντας τις πληρότητες στο 53,8%.

Με την τουριστική χρονιά να τρέχει η Ένωση εξακολουθεί να επιμένει αισιόδοξα και να συμμετέχει ενεργά σε κάθε δράση που μπορεί να ενισχύσει τον προορισμό και την ξενοδοχία σε Αθήνα-Αττική. Παράδειγμα αποτελεί η νέα πρωτοβουλία της ΕΞΑ-Α για συνεργασία με την Expedia.com. Στο πλαίσιο της συνεργασίας αυτής, η Expedia εκπόνησε για λογαριασμό της ΕΞΑ-Α ένα στοχευμένο πλάνο προβολής της Αθήνας-Αττικής και των ξενοδοχείων της προς πέντε διαφορετικά κανάλια: Expedia.com (Η.Π.Α.), Expedia.ca (Καναδάς), Expedia.aus (Αυστραλία) και Hotels.com (Σουηδία και Νορβηγία).

Το πρόγραμμα θα “τρέξει” από τα μέσα Απριλίου και για δύο μήνες στα τρία πρώτα κανάλια, ενώ η διάρκεια για Σουηδία και Νορβηγία θα είναι τρεις μήνες. Σκοπός είναι αφενός η ενίσχυση του ονόματος του προορισμού μας και αφετέρου η προσέλκυση πελατών οι οποίοι δεν είχαν την Αθήνα σαν τον βασικό τους προορισμό.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More